Monday, November 18, 2013

Japan

japan Innehållsförteckning Innehållsförteckning 2 Inledning 3 Sammanfattning 4 Allmänt 5 japans industriella 6 struktur Faktorer som bidragit 11 till Japans framgångar Jämförelse mellan 14 Sverige och Japan Källförteckning 18 Bilaga 19 Inledning Sverige är nu i en djup lågkonjunktur, med massor av "sparpaket".
Ordercustompaper.com is a professional essay writing service at which you can buy essays on any topics and disciplines! All custom essays are written by professional writers!
Därför tyckte jag att det skulle vara intressant att titta på just en av världens största och starkaste marknadseko­nomier och se vad som sk iljer den mot Sverige. Jag valde inte USA utan Japan som kommer swooning i skymundan mot den stora jätten i Väst. Jag kommer att ta upp lite om företagsstruktur d v s om de är konglomerat eller ej, stort eller litet o s v. Sedan tänkte jag ta upp lite om inställningen till arbete hos japanerna, d v s hur deras tra­ditioner är i förhållande till arbetet. På det här sättet tänkte jag p?...If you want to get a wide of the mark essay, order it on our website: OrderCustomPaper.com

If you want to get a full essay, visit our page: write my paper

No comments:

Post a Comment